Outfiter.

Bloggen, det var länge sedan. 
Jo, men sa är det ibland, med vänner. Man träffar dem inte pa länge men sen är det ända samma sak när man ses, som om det vore igar.
Min dator är sjuk, lanar Felipes. Jag kan göra ä och ö med tre tryck pa olika tangenter, men ett a med en ring ovan, det gar inte.
Överseende med det.
Känner mig konstig i kroppen, lite lätt febersläng. Var sa igar ocksa. Som när man dricker för mycket kaffe. Skakig. 
Hur som. Sitter pa culturcentret, GAM. Spenderat större delen av dagen här. Kom hit vid 10 för att ga pa ett seminarium om "Genero, sexualidad y imignarios en Chile 2012". Men det var inte kl 10. Det var kl 12, och handlade om abort. Ocksa intressant, men varför i hela friden lurade de hit mig kl 10? Det var inte bara jag, det var andra ocksa som kom hit och blev besvikna. Eller ja, tva till. 
Det om abort var i alla fall intressant. Visades en ny film, ofärdig ska tilläggas, som säkert kommer skapa ramaskri i Chile och kanske andra länder ocksa, den var ganska kontroversiell men mest lite provocerande, om rätten till abort. Abort Är ju stenolagligt här. Man far ABSOLUT inte göra abort, langa fängelsestraff väntar da. Inte äns om barnet Är sjukt och ej kommer överleva, eller om det är fara för mammans liv. Stor fraga nu btw.
Lunch och mera jobb. Photoshopar bilder till min webbsida som snart, snart, hoppas, snart är igang. Maste minska lite storlekar, blura lite bakgrunder. Fast jag som precis "hittat" photo shop tycker mest det är kul att ändra färger... Risk för mycket amatörmessigt resultat.
Nu vill jag aka hem, men Felipe och nycklar är pa vift ute pa landet... Far vänta...
Tänker att ni funderar pa hur jag ser ut här borta i langtbortistan. Lägga upp outfitsbilder (som jag tvingat Felipe ta för er skull)? Ja!
Detta, ska tilläggas, var innan Madde var här och vi spenderade tid pa stranden. Jag blev sa väldigt brun förstar ni. Men sen akte Madde hem och jag tror bestämt färgen gled av i takt med att hon lämnade kilometer efter kilometer mellan oss. Men, ja, ni kan ju tänka hur fint det var att vara brun (hade solskyddsfaktor 30 och 40 hela tiden)!
Pa dop, med Felipes bror.

För-att-ta-bilder-outfit.

Har i ansiktet.
Maste kila - more to come!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

SNUTTEPLUTTESNUTTEEEE! Vad fin du är! Och smal! Herregud! Tynar bort! Gud vad jag saknar dig, går typ sönder lite grann.

2012-03-27 @ 22:40:42
Postat av: c.

Man far tacka for fina komplimangr, men det dar med smal ar sa relativt, har inte forandrat ett kilo sedan jag akte fran sverige!

Saknar dig med, honey bee.

2012-03-28 @ 15:45:06
URL: http://scandinavianpunch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0