Instant belöning.

Alla som vaknar klockan 4, dricker en halv cola och skriver tentan på under två timmar sträcker upp en hand, tass eller vad som finns tillgängligt!
Dagen fortsätter tyvärr inte i samma anda, i så fall vore kanske lämpligt att snöra på sig joggingskorna och ge sig ut i Santiagomorgonen?
Men nej, ska lägga mitt lilla huvud i lodrät ställning, håna Felipe som just måste gå upp, och sedan drömma sweeta drömmar tills dagen är redo att gry på riktigt (tippar runt 11) (klockan är typ 6 nu).
Dagens aktiviteter bjuder sedan på lite EU-skrivande och seriöst belöningsshoppande. Jag behöver en klänning och har hittat, bara här nära, tre stycken (fyra för att vara ärlig men en passar inte riktigt Santiago-bohem-stilen, mer jag-är-söt-+-kavaj-+-champangeilitetglas). Så den stora frågan är:
orange med svarta fåglar?
röd, kort, mönstrad?
blå, tänk turkose, svart också, kort, mönstrad?
ljusrosa, nästan persikafärgade chinosliknande?
allt?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

ALLT! BELÖNA! IS! THE! SHIT! Idag ska jag till exempel belöna mig med lunch på stan, en bok, kanske ett klädesplagg och så middag på restaurang ikväll. För jag har också skrivit tenta!!!! SÅ JÄVLA SKÖÖÖÖÖÖÖNT!

2012-01-13 @ 11:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0