Det var typ 40 grader idag.

Ni ar ledsna pa mig, jag vet. Det gar daligt med bloggandet, jag vet. Jag har bloggangest, vet ni det?
Det som har hant hittills ar att jag har avslutat mina riktiga universitetskurser, annu med oklara betyg. Jag har borjat en skola i Valparaiso, som ar svensk, dar jag ska gora en hemsida om santiago, Jag har nastan borjat en kurs pa kristiandstads hogskola om internetpublicering och webbdesign, och med nastan menar jag att jag har registrerat mig och last valkomstinlagget men inte sa mycket mer. Jag har variet pa dop i chiles haxtataste stad och dansat och det finns pa film pa facebook. Jag har magnetrontgat huvudet for jag har mystisk huvudvark, det var dyrt och de hittade inget, tack och lov. Nagon har haft en gemensam drom med sin pojkvan om att gifta sig med mig. Och! Jag har akt till Buenos aires dar jag nu sitter och svettas trots flackt, snart ska vacka felipe och hoppas pa vin och tango i kvall!
Nu vet ni att jag lever, vi hors nar jag ar back in bussiness in Stgo!
Och Lena, jag har addat dig pa skypen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0