Ärligt...

Är på tjurigaste humöret. Pissless på allt. Sjukt otrevlig. Vart såhär sen igår, då jag tog en power nap och vaknade lite på fel sida kan man säga.... Till råga på allt måste jag skriva en informativ och positiv text om EU innan klockan åtta. (fast, jättekonstigt, ser jag lite fram emot att skriva, gillar när det går undan med tangenterna...) Precis anlänt till mitt pluggplace. Efter en hemfärd från felipes föräldrars hus som, med lite välvilja från x antal chilenare, via en smärre omväg om fel sida om ett berg och två bussar, en metro och en promenad slutligen i alla fall tog mig hem :)
Any howwww....... Vad brukar få mig på bra humör? Shopping, så klart. Det är konstigt, men livet känns så mycket bättre när man får motionera kontokortet. Synd bara att ingen vill shoppa med mig, ingen vill heller diskutera bloggar eller hästar eller pastellfärgade chinos................ synd också att jag egentligen inte behöver någonting särskillt. (skulle vara just laxfärgade chinos då...)
.
.
.
.
.
.
.
Köpte två citroner för 3 kr på vägen hit, det kändes mycket bra. Nästan härligt.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Känner igen den där känslan och herreguuud vad jag hatar den. Själv har jag skolkat från min nollning. Var med lite grann första dagen och kände bara att näääääää det här är faktiskt inte så roligt när man pluggat i nästan tre år? Och när man "kan" Uppsala? Men har ändå lite ångest över att jag inte spexar loss som de andra. Suck alltså.

2012-01-16 @ 15:24:45
Postat av: Lenis

power naps är sköna, men sjukt farliga. Löste mitt tjuriga-efter-power-nap-humör här om dagen med att baka kola-kakor. Try it - det funkar. Plus att klasskompisarna i skolan blev glada när det bjöds på kakor i skolan dagen efter (På en torsdag! - på skånska)



Sen undrar jag vad ditt skype-namn är och hur man hittar dej där? Jag heter Lena.markendahl tror jag?

Min mamma fick en I-pad i julklapp och har skaffat skype, så hitills är det bara henne jag skypar med på kvällen. Fick lixom lite mersmak på att skypa med dig efter nyår;)



Puss!

2012-01-19 @ 22:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0