Chill i chile.

Här är jag nu igen. Chile lindo. Sitter och chillar lite med Felipe på uteplatsen. Springer runt en valp här som fortfarande luktar mjölk. (alltså jag dör får man va så söt eller??) Idag har vi gjort ingenting. Igår gjorde vi... ingenting. Livet, skulle man kunna säga. Eller ja, vi har hängt vid poolen! Och jag har kört bil! Det gick bra. Nu måste jag fortsätta chilla lite. 
Tog en bild på planet också. Den trevliga (men torra, humorlösa (varför är de alltid det, tyskarna?)) mannen brevid mig fick inte vara med. Helt ärligt var det lite blåsigt... Blev kanske inte bästa bilden. Slänger upp de hur som.

Kommentarer
Postat av: rebecca

vill ha bild på mjölkluktande valp tack!

2011-11-18 @ 14:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0