4 bilder från igår.

Har verkligen fastnat för den här funktionen. Men det är ju bra, då blir det mer bilder. Igår, en härlig måndag, var vi inte alls i stan kl 9.30 som någon sa att han behövde vara, utan kl 11 närmare bestämt. Jag gick till kulturcentret GAM med det vackra taket, för tänk, där har de även bibliotek. Det var dock måndag som sagt, och då är det stängt. Typiskt, eftersom jag med min sista sedel hade köpt en ask tick-tack för att få mynt att lägga i värdeskåpen. Men får inte ha väska med sig. Vem vet, nån kanske skjuter en bok? Gick istället till café literario men det tog jag inget kort på. Läste ekonomi tills det sprutade businesstrategier ur öronen på mig. Sen möttes vi igen, gick över floden, vackert brun av smältvatten från Anderna blandat med slagg. Tog en öl eller två i all enkelhet, innan den stora husesynen. Vackert, bohemiskt hus, tyvärr eventuellt fullt. Vi såg en lägenhet också, men hissen var jag något skeptisk till. (När vi klev in hängde själva hissen ca 30 cm för högt upp, när vi gick ut liksom gungade den upp och ner) Förresten, jag tappade bort min kamera förra lördagen, alltså inte denna utan för över en vecka sedan. I söndags tvingade jag Felipe att åka med mig att leta på det där sista berget vi var på. Ingen kamera men väl 5 stora glasflaskor som killarna hade lämnat efter sig. Men sen, när vi gick ner, snubblade Felipe nästan på ett par glasögon, som av en händelse legat i min väska natten till ära. Och där, precis bredvid, under ett litet litet blad, där låg kameran!


Kommentarer
Postat av: rebecca

TUR med kameran!! :)

2011-11-30 @ 16:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0