Konsekvensen av en tidsskillnad.

Det började mindre bra. Efter ett tappert försök till fyratimmarspowernap startade jag datorn inte en minut försent. Eller? Internet fungerade inte?!? Vi fick väcka kabelinteligent bror (först fick jag väcka Felipe och tillhörande hund). Efter 30 minuter, kvart i midnatta-3, kunde jag öppna studentforum, diverse tenta, och meddelande från ansvarig. Trodde i någon panikartad minut att jag inte hade anmält mig till tentan, och han skicka iväg ett mail, för att sedan upptäcka att jag fanns på kodlistan. Och fick skicka ett till, missförståndsutredande, mail.
Upp, upp och iväg, på cola och kaffe, och en bounty. 13 frågor och klar kvart i sju.
Tackar gudarna, fast ännu mer mig själv, för bra anteckningsarbete, diagramritande, sökfunktion i dokument och övningsuppgifter. Tror jag fick ihop något till slut.
Nu är både jag ock kaffet slut. Har lite cola, en bonty och en banan kvar. Gick bananas igår, kul att köpa tentafika!
Any way, sova en stund?
Avsluta en opponering imorgon, skriva klart en hemtenta. Deadline på söndag, men med lite flyt kanske det blir helg den här veckan med.

Kommentarer
Postat av: M

Well done Miss!



Hoppas att jag inspireras av dig och taggar till inför min tenta imorgon. Det skulle verkligen behövas.

2011-06-02 @ 11:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0