Colors of the wind.

Fick precis reda på att jag fått VG på ekonomitentan!
Lovade mig själv innan att jag skulle fira ett sådant fint betyg med lite hederlig nät-shopping! Och det passar ju utmärkt eftersom jag fick mitt konto-kort i lördags efter 3 veckors väntande. Nu ska det spenderas, funderar bara på var... Kandee har så sjukt fina grejer, men ligger något över i pris... HM känns tråkigt, men har riktigt bra rea. Kanske lyxar till det med båda? Tråkigt att behöva shoppa det första man gör när man kommer tillbaka till Sverige... NOT.
Blir extra mycket shopping kanske? Vad ska jag göra? Ni måste hjälpa mig! Pengarna ska brännas hur som så frågan är bara var och på vad!!!!
På tal om brännas...
Vulkanutbrott i Chile kanske är fruktansvärt, och dötråkigt och alldeles, alldeles ... faschinerande. För mer bilder över detta magiska, men farliga, bildspel klicka på ordet vulkan.

Kommentarer
Postat av: pippe

DID U SAW THE UFO'S AT THE RIGHT DOWN CORNER?

THE BLACK DOTS!

THEY APPEAR IN NEWS ALL AROUND THE WORLD!



FUCK!

2011-06-24 @ 09:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0