Update från solen.

Idag har jag föreläsning om nationalräkenskaper. Det här är min utsikt:
Annars då? Joråsåmenatt. Det här med BNP är ganska intressant, även om det tog mig två timmar att läsa ynka tio sidor. Fyller även huvudet av funderingar kring Sveriges kommuner. Kommer inte bli brun, för jag sitter jämt i skuggan. Men luktar å andra sidan morot av min nya solkräm.
Vi är fortfarande i stugan i söder. Jag, Felipe och fyra till. 3 par. Åldersspann 17 - 36 + ofödd bebis. Vi chillar, skulle man kunna säga. Även jag fast jag inte får. Ibland paddlar de kajak. Och så går man upp när man vill, även jag fast jag inte får det heller. Det kan bli runt 4, inte så noga. Och så grillar vi och dricker rom och cola. Och det får jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0