Jackeliten.

God morgon!
Vet inte om det framgick igår, men vi tog alltså hem Jack.
Han ska nog inte på här för alltid, men just nu i alla fall. Sen får han såklart flytta till en kompis eller Felipes pappas jobb, vi kommer inte att kasta ut honom. Lilla valpungen.
I alla fall, jag har ingen direkt erfarenhet av hunddjur eller valpar, men jag vet att uppfostringen är viktig så jag har börjat med lite tricks! Som att kunna få in ett ben och en sopborste i munnen samtidigt, och att inte bitas i magen.
Det här är Jack idag.
Jack är definitivt en pojke nu.

Kommentarer
Postat av: reb

men GUUUUUD. han är bedårande. vet du? jag bor i lägenhet nu. vet du? då kan du ta hit jack. så kan jack få bo här. ok? men vi säger inget till john.

2011-02-01 @ 14:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0