Jack.

Tillbaka i Santiago! Vi tog en dagsbuss i fredags. Vanligtvis åker vi alltid på natten, vilket går utmärkt i hyfsade stolar och med ett sömnpiller. Sätta sig, blunda och vips! framme. Att åka på dagen är inte lika smidigt. Dels för att jag försökte plugga ekonomi i en varm buss, dels för att bussen, så att säga, stannade vid varje mjölkpall.

Så varför åkte vi på dagen? Största anledningen var att vår vän Javiera flyttar till Argentina imorgon och hade en hejdå-fest fredag kväll. Och vi hade grillfest i stugan på torsdagen. Så, vi utnyttjade timmarna emellan. Fast det blev inte mycket ekonomi...
Festen var mycket trevlig, ja dels grillfesten med det gotaste köttet jag någonsin ätit, dels hejdåfesten då vi hade balongkrig och jag fick diskutera politik efter några glas vin på min smidiga spanska.
Igår var en härlig dag då vi gjorde ingenting förutom att äta på mcdonalds, jag körde lite bil, vi såg en utomjordingsserie (taken) och vi hittade en hundvalp.
Va? Jo alltså. Vi hittade en hundvalp. Utanför en kiosk. Han ska heta Jack (efter Leonardo Di Caprios roll i Titanic, ni vet. Obligatoriskt hest och lite panikartat uttal a la kvinna på isblock.)
Det här är Jack.
Om det är en tjej ska han heta Jacki.

Kommentarer
Postat av: reb

nej. jag dör. kan inte andas. VILL HAAAA!!!!! det där var det sötaste jag sett. NÅGONSIN!!!

2011-01-30 @ 21:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0