Inte utan min ponny.

Det var länge sen jag la upp en bild. Så det blir en spontan, osminkad men(!) amatörmässigt redigerat i iPhoto.
Jag och min paraguayanska blårandiga ponny.
Jag träffade Malin idag och det var mycket trevligt! Det var så trevligt att det inte alls gjorde något att tåget hem var inställd, jag fick åka ersättningsbuss och jämförde statliga bolag med diverse före detta kolonialländers icke existerande motsvarigheter. Heja Sverige!
Ja, det var väl ungefär det som hände.
Jag skulle jättegärna skriva om nyår, det var fantastiskt och fint, men jag har ingen bild. Men jag kan berätta lite, som att vi åt godaste maten, dansade vackert, åkte buss och dansade disco i en liten, liten lägenhet. Jag berättade min livshistora för vår gamle klasskompis Petter, men han trodde nog att jag var nån Elin, kanske eLHiin, för han kallade mig för det. Stina åkte hem med alla mina viktiga kort och livs besparingar, typ, så jag sov på soffan hemma hos milf, men det hade jag kanske gjort ändå, oavsett kortnärvaro... Och! jag förolämpade en person, så som utstigen från Harry Potter, grovt på spanska. Han började.
Det blev ingen pizza men däremot en (eller två) pirog. e, jag är skyldig dig 30 kr?
Alltså, mina läppar är svarta för att de är så torra att man kan riva potatis på dem.

Kommentarer
Postat av: pippe longstockings

A HÁ!



you dont care 'bout the pony! you just wanna show how cute and delicious you look on that pic!



A HÁ!!!!!!

2011-01-03 @ 05:40:00
Postat av: c.

i LOVE that pony!

:(



...

but okey, maaaaybe you are right.

2011-01-03 @ 09:58:52
URL: http://scandinavianpunch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0