Visste ni att deras logga är Medusa? Kvinnan med ormar i håret och en blick som kunde döda, glad kafferast liksom.

Sinnes. Har suttit här och planerat PM i tre timmar. Planerat. Alltså inte gjort något annat än att förbereda mig för kunskapsintag. Har egentligen inte intagit något annat än halva min muffins heller. Och bara rört mig från stolen till toaletten och tillbaka i ett panikartat ögonblick av kissnödighet. Fick be vakten att vakta datorn, man vill ju inte att den sitter här alldeles ensam och tjyvasvillig under kisspausen.
Jag, på Starbucks.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Happy happy coffeebreak! Jag ska på lussegasque nu, tänker på dig pluttis!

2011-12-13 @ 17:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0