Medan vi ser Wilfred, bästa serien just nu?

Post-juloch tillbaka till vardagen. Julen var kort men intensiv och det var intressant att uppleva nya traditioner så som kinamat, kanelbullebak, kalkonmiddag och lille jesusbarnet. Tyvärr hade jag inte kameran med mig, dumt. Inte heller har jag tagit några foton av huset. Men jag tänkte, som en liten julklapp bjuda på andra bilder jag tagit.
Tre bilder från Felipes föräldrars pool.
Två från vårt hus, sängen är utbytt mot några storlekar större. Öppna spisen och fina lampan. Utsikten från dörren, skymtar vår pool.
Hunden tar sig en lur? På riktigt sover han såhär.
Fast vanligtvis såhär.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

God Jul på dig mina chilenska lilla vän! Söt hund (och söt Felipe!)

2011-12-26 @ 11:30:04
Postat av: Anna

Lugnt om jag kommer med nästa plan? Hunden, du och solen lockar sjukt mycket mer än regn, tenta och tråk. Saknar dig räkan! Gott nytt år på dig med! :P

2012-01-02 @ 20:46:21
URL: http://v.blogg.se/
Postat av: Anna

Lugnt om jag kommer med nästa plan? Hunden, du och solen lockar sjukt mycket mer än regn, tenta och tråk. Saknar dig räkan! Gott nytt år på dig med! :P

2012-01-02 @ 20:46:21
URL: http://annalv.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Dålig uppdatering här alltså.

2012-01-05 @ 12:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0