Nytt hus, nytt rum!

Igår flyttade vi in, genast satte jag upp lilla lampan från IKEA (hemkänsla direkt?) och mina vykort som jag alltid har med mig. SKa ta lite bilder på huset sen men kan säga redan nu att det är s.t.o.r.t. haha.Vårt rum är kanske inte det största men det har stora fönster och en öppen spis(!) (som jag misstänker ej fungerar, kanske lika bra... ska dock köpa blockljus att ställa där sen tänkte jag) Just nu står sängen lite dåligt placerat. Och det är en 90:a, så vi sover riktigt tätt och mysigt. Ska snarast bytas till en större säng, med andra ord.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Meeeeer biiiiilder meeed eeeen gåååååång taaack!

2011-12-14 @ 18:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0