Gårdagens.

Steg upp och pluggade, faktiskt. Bättre än förrgårdagen då jag steg upp och inte pluggade så mycket, spenderade en tidig eftermiddag i poolen och en sen framför filmen Biutiful. Hur som, när gårdagen blivit tillräckligt varm, ca 34 grader, tog vi oss in till stan och jag träffade Emily, en tjej som helt enkelt är systerdotter till han som är gift med hon som äger lägenheten jag bodde i ett tag hösten 2009. Tog med henne på sightsing, vi åt världens bästa glass på världens bästa glasställe (jag tog smakerna ros och te med mango), gick runt, tittade på krimskrams och hantverk och jag hittade finaste virkade svarta shortsen!!! Är det nått man faktiskt får ha in public? Kommer jag använda dem? Kommer det vara big no-no med virkade svarta shorts den svenska sommaren 2012?? Help a sister out... Än så länge har jag inte köpt dem, men det liksom kliar i fingrarna!
Efter en lång rundvandring och ordentligt skavsår slog vi oss ner på en uteservering. Bjuder på en bild därifrån så ni alla kan se hur blek jag är, men också lite vilken outfit som krävs för att överleva. Det och vatten. Massor.

Kommentarer
Postat av: Lenis

1. biutiful är så himla bra! 2. Lätt virkade shorts, kan tillverka mig ett par egna o joina dig i sommar. 3. kan lova dig att vi i sverige är blekare! 4. varför finns det inte en "gilla" funktion i bloggen? så mycket enklare då...

2011-12-01 @ 22:40:51
Postat av: Rebecca

Jag håller med Lena jag vill också ha en gilla-funktion i bloggen! Och jag säger också GO FOR IT med de svarta shortsen! Och så ville jag bara säga att du är söt också. SÖTIS!

2011-12-02 @ 09:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0