Plus minus lika.

Idag har jag ingen lust att göra någonting. Var lite så igår också, då tröstshoppade jag ju, som ni kanske såg. Idag vaknade jag runt 8 men kände att det var ovärt, så sov till 11 och missade yogan... (- - -) Skit för det hade kanske bidragit med lite spirit och sånt. Hade sjukt märkliga men roliga drömmar (+ +). Sånna som man inte riktigt kommer ihåg, förutom att Anna hade en häst (+ + + +) som hon hemlighållit för mig i åtta år(- - -), men som ändå känns när man vaknar. Sen pluggade jag(+). Lite (-). Ganska obefintligt(-). På förra veckans uppgift(-). Sweet. Not. Tog cykeln och cyklade världens finaste höstväg som gjorde dagen lite finare (+ + +). (Det är för övrigt mulet och kallt här nu (- - - -), trist. Tror även det är det som gör mitt humör så... ja. 4 dagar utan sol och jag är kalops) Fina gamla stora gråa gotiska hus(+ +). Gröna gula orangea röda löv(+ +). Sen att det inte finns en enda jävla cykleparkering inom en kilometers radie...(- - - -) Cykeln hänger över en lyktstolpe för tillfället, hoppas ingen klipper bort den. Köpte lite nötter och russin och en liten müslikaka av en trevlig människa(+ +). Fick beröm av killen på apoteket för min spanska nr jag laddade mobilen(+). Köpte billigaste kaffet på Starbucks (- -, att man måste handla för att sitta), trevlig kille som räckte över kaffet (+). Att klockan redan är halv 5 och jag bloggar (- - -) istället för att skriva om marxism (+), liberalism (+) och realism (-) som perspektiv på internationella relationer (tecknen visar inställning till perspektivet och deras förmåga att förklara internationella relationer. Realismen får minus för det är så sjukt negativt).
Att jag är en liten lite ek-orre, som flyger omkring och ingenstans (+ + +).

Kommentarer
Postat av: Lenis

Kära caroline(+++) LÄNGTAR tills du är i Sweden igen och ser fram emot lite skönt sommarhäng(++)!

2011-05-02 @ 21:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0