Stolthet och fördomar.

I dag finns inte mycket att vara stolt över i mitt ynkliga liv. Jag är en liten blöt papperstrasa, ett ensamt visset löv, något som helst vill ligga i sängen och titta på något tecknat amerikanskt online.
Det var fest och det var roligt. Jag hyllade djn när han spelade Lady Gaga, jag diskuterade svensk invandrarpolitik på spanska, jag åt en miniempanada. Men det blev för mycket. Och så går det ibalnd. Och det är aldrig kul men man lär sig något.
Som man gärna glömmer bort en annan dag men förhoppningsvis gör man inte om samma misstag de närmaste tre dagarna.
Nu ska jag plocka ihop spillrorna av mig själv och fara iväg på en gastronomisk festival. Sant, inte som i subway eller annat härligt dagen-efter-hak, en RIKTIG gastronomisk festival!
Återkommer med rapport.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0