Romantik.

I kväll ska jag och Felipe åka på en romantisk resa. Först ska vi åka en romantisk buss i romantiska åtta timmar. Då ska vi (förhoppningsvis, jag vet att jag kommer vara hungrig) äta en romantisk frukost bestående av bröd och ost och kanske tequila? De tre sakerna köpte jag i alla fall i mitt romantiska supermarket här runt hörnet.
Eventuellt blir det ännu mer romantiskt då vi fixar i ordning huset i väntan på våra 5 romantiska vänner. Sen ska vi romantisera oss hela halv-veckan och helgen.
Förhoppningsvis inspirerar inlägget er till lite mer romantik i vardagen. Det är lätt, allt beror på hur man ser på saker och ting. Nu måste jag tyvärr gå, ska fila lite på romantiska utvecklingsteorier och så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0