Old Mc Donald had a farm, kossorna där hade saftig barm.

Efter en mycket plågsam samt lite märklig dröm, främst om hamburgare som inte nådde hela vägen fram (till munnen), samt utan mat i 18 timmar så blev det Mc Donalds. Därmed har jag idag klämt i mig min första hela snabbmatsburgare på över  n i o  år. Och det var himmelen.
I morgon ska jag gå upp kl 6.30 för att tvätta innan jag ska filmas klockan åtta utanför en metrostation. Endast för kärlek gör man något sådant ty ett projekt i arla morgon i Santiago the city betyder även att man måste förflytta sig med publika transporter som vid tidpunkten är sprängfyllda med människor med grus i ögonen, rufsig morgonkalufs och inte minst alldeles för stort omfång för att utgöra den optimala människorymdskapacitet som snillet till stadsplanerare tänkt sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0