Naturligt.

Igår tog vi en tripp till Pucón, liten mysig trästad ca kvarten härifrån med buss. På sommaren kryllar det av turister men igår var det väldigt tomt, en torsdag mitt i veckan. Det var jag och Julia som åkte, med vår uppenbara uppenbarelse av gringas blev vi genast stoppade av en man som ville att vi skulle följa med och bada, typ. Han erbjöd i alla fall turer till terma-baden i närheten. Vi tackade vänligt men bestämt nej och begav oss till marknaden och köpte hushållsredskap av trä istället.
När vi kom tillbaka till Felipes stuga så hann vi knappt in innan vi skulle ut. På med jackan, ta med filten och skogspromenad i storskogen! Vi fann vattenfall och skogsdungar och en argsint hund och drack varmt vin och levde hippieliv tills det var mörkt och kallt och allas skor var blöta.
Idag är det mycket bättre väder, sitter på stranden, ty endast här finns internet, och njuter av vårsolen. Tyvärr döljs vulkanen fortfarande av moln men om ni kikar på understa bilden så ser ni en stor byggnad - ett hotel. Bakom där någonstans finns den. 

Kommentarer
Postat av: M

Åh vad jag saknar dig! Du måste komma hem. Kommer du hem till jul?

2010-10-17 @ 20:28:11
Postat av: c.

Jag kommer hem till jul! Nu blev du glad va?? :D :D

2010-10-18 @ 18:34:18
URL: http://scandinavianpunch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0