Mot nya äventyr.

Hej då lillstjärnan, tack för saften, nu går jag hem och äter en macka.
Fyrtio sidor bok och lite allämnt missärsurfande. Nu fest!
Fast, får man skvallra lite? Tydligen finns det motsättningar inom husfasaden på Manuell Mont. Två camp som inte riktigt går ihop. Den senaste yttringen av denna fejd ter sig i en festinbjudan som inte riktigt gått ut till alla, om man säger så.
För att tala klarspråk. Ägarna och några av tjejerna var bästisar i början men det gick överstyr och nu pratar de typ inte. Ägarna, de bor alltså också i huset, sa till mig, rättaresagt de sa till Felipe som sa till mig att VI skulle ha en husfest, typ välkommen Caroline och Preston (ny kille i huset). Allt väl, bara det att ingen av tjejerna har hört något. De är alltså inte ens bjudna. Och anledningen till att de pratade med Felipe och inte med mig var att om de frågat MIG kunde jag frågat DEM om tjejerna skulle komma. Sägs det.
Rykten alltså. Jag kan verkligen inte säga varken till eller från då jag inte träffat en av ägarna och den andra har jag bara hälsat mycket snabbt på. Ändå känner jag mig mycket delaktig i det här. Det är som om jag varit med om det hela förut, lite déjà vu. Lite som...
...Mean Girls?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0