Lillrapporten och vad som hänt och så, typ.

Så fruktansvärt härligt. Så hade vi det de senaste dagarna. SOL en hel dag, då satt jag på trappan i typ ett linne och skrev skoluppgifter medans de andra handlade mat. Kajakbåtande på lilla sjön och man kunde se VULKANEN. Jag ska lägga upp bilder sen när jag orkar sträcka mig till kamerasladden. På kvällen grillade vi, men jag har insett att jag kanske inte gillar kött så där jättemycket.
I natt åkte vi buss i tio timmar, det var inte kul. Först var jag vaken till 2 och pluggade. Sen vaknade jag då och då för att slutgiltigen bli väckt av gulliga barnfamiljen i sätet framför. Försökte sova lite nu när jag kom hem. Gick jättebra i 2 timmar tills någon från Sverige ringde. Vet inte vem, hann inte svara, ring igen!
Här hemma luktade bajs, vilket var befogat då det ligger kattbajs, eller annat bajs, på golvet i hallen. I spegelsalen (vi har en spegelsal, där de har dansklasser ibland...) var det fullt med skräp och det luktar allmänt sunket... Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0