2008 & 2009.

I min lilla paus (som egentligen är slut) hittade jag lite bilder från förr. Ungefär idag för två år sedan hade jag flyttat in i en alldeles för stor lägenhet med ett alldeles för tomt kylskåp. Och med tuffa inredningsdetaljer (som sedan försvann) i badrummet. Internationella drömmar och lite lockigare hår.
Förra året var jag inte långt ifrån där jag är nu, med Emelie, i hennes stora fina fast spökbebodda hos. Vi hade köpt middag men med ekonomiska ramar räckte det bara till efterrätt. Inte klagade vi! En flaska rosé och tre sorters kaka, cheese cake, kladdkaka och tres leche om jag inte minns fel, från den fantastiska galleterian här på Manuell Montt. Därmed var traditionen söndagsmiddag i Santiago skapad. Den kunde dock infalla vilken dag i veckan som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0