Still going strong.

Hey kids!
Har inte varit sa hetsig uppdatering här vilket beror pa brist av dator (min egen som är kvar i storstan) och internet (som bara finns vid sjön eller i en lanad iPhone).
I skrivande stund sitter jag vid ovan nämnda sjö och njuter av frisk luft och lite härlig bloggläsning efter en stor lunch. Jag haller Även ett öga uppat eftersom trädet jag sitter under har en förmaga att släppa ner kottar stora som nektariner titt som tätt.
Stralande sol och tidigare besökte vi naturliga varma källor, under vattenfall och Chiles bästa termal-arkikektur enligt somliga. Jag är beredd att halla med.
övriga dagar har vi legat pa stranden, i skogen, i sängen, i soffan osv. Mestadels lodrät tillstand med andra ord. Har det varit mindre bra väder har vi legat framför brasan ocksa.

Sa, supersnabb uppdatering, ni vet att jag lever. Och mar bra. Och att jag snart kommer hem och da ska vi kramas lite. Men tills dess stannar vi nog har i söder (dvs dalig uppdatering och skypeabillity men om man är mamma eller pappa far man gärna ringa, när som). Jag menar, Santiago ma vara soligt och varmt, men det Är ocksa just vad det är, hela tiden. Här är det svensk sommar, typ. I like.

Bild pa det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0