Sömnen.

Det senaste inlägget skrev jag klockan strax efter tolv på natten (fyra, arla morgon, svensk tid) den 15 december. Därefter sov jag tre timmar, för att väckas av ett alarm som skulle väcka en man som skulle skriva en uppsats. Istället väcktes en kvinna (ja, jag kallar mig kvinna) och ägnade därefter en timma och fyrtiosex minuter till att putta på mannen som skulle skriva uppsats.
Därefter har jag inte sovit några längre sekvenser än tre timmar i sträck, längsta noga räknat ganska exakt just tre timmar på mitt kompenseringshotel. Och sammanlagt tvivlar jag på summor över 15 timmar varav 7 i liggande ställning.
Jag har fascinerats över mänsklig organisering, tekniska uppfinningar, naturens krafter samt träffat massa människor jag älskar igen.
Jag har blundat, tänkt, försökt att inte tänka, låtsatsdrömma och räknat får.
Varför kan jag inte sova?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0