Productivity kontra consuming.

Tillbaka i Santiago.
Efter en bussnatt, då jag ändå sov djupt tack vare magic pill, trots skrikande bebis och dubbad amerikansk b-film, var jag/vi ordentligt trötta när vi kom hem. Så vi sov till 2.
Kinamat, glass(som var en kula men så stor att jag slängde halva, seriöst vem slänger glass?), hyrfilm, popcorn och MnMs
och jag har har matkoma och ett ytterligare sömnbehov som inte går ihop med mitt läsbehov.
Botar det med intag av ord men samtidigt högt på onyttighetsskalan = diverse bloggläsning samt check out av billiga kedjors klädutbud för eventuell shopping vid hemkomst. Vilket är befogat då jag sedan jag kom hit endast köpt ett par byxor(biliga, dock ganska oanvända) samt ett par solglasögon (för knappa 20 kr) i ting som inte är ätbara.
Känner mig rätt ouppdaterad om vad som gäller i klädväg... något säger mig att en isbjörnskropp inte vore helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0