Jag saknar dig. 2.

Öppet brev till Felipe.

Vi pratade ju nyss. Så du vet redan att jag har varit på afternoon tea med mamma och pappa, deras nya helghobby. Jag berättade inte att jag därefter hittade mina drömvinterskor. Men jag antar att du inte bryr dig så mycket. Lite, men inte mycket.
Afternoon tea skulle kanske inte vara din kopp av te, lite för sött med scoones, grädde och sylt. Kakan var god, men mackorna var en med äggröra och en med gurka, perfekt för mig, men för dig... not so much.
Väntar på att Family Guy ska ladda, känner att det är sjuk julstämning på gång i det avsnittet, men det laddar så segt.
Vem är Kenny Rogers?
Kanske att jag ser det i morgon, kanske att det tar en timma att ladda. Värt, men det är ju bara spekulationer, och jag skulle bli besviken om det tog längre tid, och så skulle jag aldrig sova och, ja... egentligen gör det ju ingenting för jag har ingen tid att passa. Men jag längtar lite efter att duscha, ju förr desto bättre.
Du skulle se snön här, den är en halvmeter hög och vårt hus ser idylliskt ut.
Mamma och pappa har klätt granen, när Lovisa inte är hemma så passar de på att skippa alla glansiga, glittriga saker. Den ser väldigt spartansk och hemslöjdad ut.
Vi ska dock få en gran uppe i norr också, den blir förmodligen pyntad i det motsatta. Svarta, gröna och lila kulor. Det är sant. All that she wants.
Tänker på eran julgran. Har Wu-ji någonsin kissat på den?
...
Har du?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Here just finish a moon total eclipse. the moon was RED for one hour. I was taping it almost all, maybe I could find some UFOs. It were been so cool iff you were here. so romantic. you and me trying to catch UFOs. As all regular couples does.



By the way, wujito is a polite dog. Doesn't pee on xmas trees. I do.

2010-12-21 @ 09:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0