Jag saknar dig. 1.

Öppet brev till Felipe.

Idag fick jag inte sova så länge jag ville. Halv ett ringde Matilda och väckte mig, och snart efter kom mamma upp för att göra samma sak.
Här är det lite kontroversiellt att sova länge. Men jag är ju van. Vi sover ju alltid till lunch.
Jag och Matilda gick en promenad i skogen. Det var mycket snö och det var vackert. Du hade gillat det.
Och det var kallt, på ett särskilt sätt som du också hade gillat.
Hemma är det varmt, jag är nästan naken.
Solen gick ner när vi var ute, klockan var kanske halv fyra.
Jag har lärt mig göra svenska köttbullar. Vi åt dem med potatis och sylt. Du hade kanske gillat köttbullarna, men när jag ska göra dem åt dig ska jag nog göra potatismos, och brunsås.
Jag träffade Rebecca. Hon bjöd mig på en hemmagjord godis med kokos i och vi tittade på hennes blomma som skulle slå ut.
Min väska är fortfarande borta. Och det har varit mer kaos i Frankfurt. Jag hade tur, och jag är glad att jag är hemma.
Jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0